Jak začít cvičit

Sen asi každého je mít krásné, vypracované a sexy štíhlé tělo. Jak toho, ale docílit, aby změna měla kýžený a dlouhodobý efekt? Pravidelnost, ano, to je to správné slovo! Dodržovat pravidelnost nejenom co se pohybových aktivit týče, ale také pravidelná a vyvážená zdravá strava spolu s pravidelným pitným režimem, to je to pravé ořechové. Začátky jsou vždy těžké, ale o to lehčí to bývá, pokud vydržíme, o to větší sklidíme úspěch a budeme mít ze sebe radost.

Jak tedy začít?

Na začátek je vhodné si vypracovat na každý týden plán dopředu, abychom měli jistotu, že v daném týdnu budeme mít alespoň tři fyzické aktivity ve formě kardia či posilování. Nejlépe, když zkombinujeme tyto dvě fyzické aktivity dohromady. Cvičení lze provádět i tak, že po silovém tréninku (posilování) přijde na řadu ještě kardio (aerobní cvičení) v podobě stepperu, běhu, jízda na kole/rotopedu a řada dalších, po dobu zhruba 30 minut. V potaz bychom měli brát, že každý jsme jedinečný, tudíž cvičení lze různě modifikovat ku obrazu svému a prospěchu pro naše tělo.

Pokud chcete zhubnout bez velké námahy, využijte akce od Naturhouse. Zdarma získáte konzultaci s výživovým poradcem na jedné ze 73 poboček po celé České republice. Výživovým programem Naturhouse prošlo již přes 5 miliónů klientů po celém světě.

Objednat na konzultaci Naturhouse zdarma

Jak začít cvičit

Důležitá je ovšem i pořádná dávka motivace, proč vůbec začít se cvičením a hlavně u něho vydržet! Někdo má za cíl shodit „pár“ nadbytečných kil a nadchne se do cvičení a zdravého stravování natolik, že se to stane jeho životním stylem napořád. Cvičení je prospěšné, co se úbytku nadbytečných kilogramů týče, ale především prospívá našemu zdraví, jak po fyzické tak psychické stránce. Pravidelný pohyb nás nabíjí energií a vyplavuje nám do těla endorfiny, nebo-li hormony štěstí. ☺ Takže kdo se ještě nehýbe a pravidelně necvičí šup do toho, ať zaženeme všechny chmury a bude hej!

Add a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *